FAQ

JAKÁ JE VAŠE POLITIKA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Do 30 dní od obdržení máte právo vrátit všechny produkty, které jste zakoupili na www.galantsocks.cz, a dostat všechny peníze zpět nebo výměnu zboží.
Položky zakoupené na našem online obchodě nelze vrátit ani vyměnit v maloobchodním a specializovaném obchodě.
Všechny položky musí být nepoužité s neporušenými etiketami a balením. Pokud vracíte nebo vyměňujete jakýkoliv produkt, pak musíte zaplatit poplatky za dopravu. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, pak zpracujeme váš požadavek na výměnu nebo vrácení peněz. Vezměte prosím na vědomí, že vám neproplatíme původní poplatky za doručení. Jakákoliv vrácení peněz, která provedeme, se zpracují zpět pomocí původní platební metody, se kterou jste uzavřeli svou objednávku. Neneseme zodpovědnost za žádné položky ztracené během dopravy.

DOSTAL JSEM ŠPATNÝ VÝROBEK / VELIKOST – CO MÁM DĚLAT?

JAK DLOUHO TRVÁ DORUČENÍ?

MOHU ZMĚNIT SVOU OBJEDNÁVKU NEBO ADRESU POTÉ, CO JSEM JI ODESLAL?

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MOJE OBJEDNÁVKA JEŠTĚ NEBYLA DORUČENA?

Pokud obdržíte dodávku obsahující poškozené nebo nesprávně balené zboží, nesprávnou velikost nebo produkt, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře a my uděláme vše, co můžeme pro nápravu své chyby. Budete mít k dispozici nové produkty nebo se vám vrátí peníze, v závislosti na vašich preferencích.
Důležité: Prosím, uveďte své ID objednávky.

Pokud obdržíte dodávku obsahující poškozené nebo nesprávně balené zboží, nesprávnou velikost nebo produkt, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře a my uděláme vše, co můžeme pro nápravu své chyby. Budete mít k dispozici nové produkty nebo se vám vrátí peníze, v závislosti na vašich preferencích.
Důležité: Prosím, uveďte své ID objednávky.

Bohužel, je těžké změnit svou objednávku nebo dodací adresu, jakmile byla provedena. Naším cílem je dodat všechny objednávky tak rychle, jak je to možné, takže náš sklad je zpracovává do 15 minut od jejich obdržení. Je-li to nutné, kontaktujte nás a my se budeme snažit vám pomoci.

Odhadovanou dobu doručení vaší objednávky naleznete v e-mailu s potvrzením odeslání. Vezměte prosím na vědomí, že je počítána v pracovních dnech (pondělí až pátek). Všechny objednávky jsou odesílány standardní poštovní službou, a proto může přesná doba doručení záviset na vaší místní poštovní službě. Vyčkejte prosím po odhadovanou dobu doručení plus několik dalších pracovních dní (pondělí až pátek). Pokud vaše objednávka nedorazí v odhadované době, je pravděpodobné, že se zdržela a dorazí během několika dní. Můžete také zjistit, zda jsou ve vaší oblasti nějaká místní zpoždění – jen klikněte zde. Pokud uplynula odhadovaná doba doručení a více než pět dalších pracovních dní a stále jste neobdrželi svou objednávku, kontaktujte nás a my vám pomůžeme. Vezměte prosím na vědomí, že během závěrečných výprodejů a svátečního období (listopad a prosinec) může být doba doručení delší než obvykle.